Egy magyar startup a sikeres közösségi finanszírozási kampány után részvényeket osztogat
Az I Love Póló egy magyar startup, amely 2016-ban indult egy tatabányai panellakás kisszobájából. Azóta komoly növekedésen ment keresztül, és mára egy egyedi póló nyomtató franchise hálózattá vált, 6 üzlettel rendelkezve. A Covid-19 járvány közepén az országos terjeszkedés mellett döntöttek, ami nagy figyelmet érdemel a nehéz gazdasági körülmények között.
A finanszírozási kampány és a verseny
Az I Love Póló nemzetközi sikerek felé nyit, és ehhez tőkét szeretne gyűjteni közösségi finanszírozási kampányuk segítségével. A kampány 12 nap alatt 26 millió forintot hozott össze a Tőkeportálon, de a vállalkozás továbbra is ambiciózus célkitűzésekkel rendelkezik.
Az I Love Póló további innovációval rukkolt elő, amikor meghirdette a „Grafikáért Céget” versenyt. Ez a verseny egyedülálló lehetőséget kínál a magyar designer közösség számára, hiszen a nevezőknek póló designokat kell tervezniük. A verseny győztesei nem csak dicsőséget és elismerést kapnak, hanem tulajdonrészt is a cégben. Ennek köszönhetően részesedhetnek majd a vállalkozás eredményeiből is.
Hudák Tibor, az I Love Póló tulajdonosa kiemelte, hogy platformjuk sokkal több, mint egy hagyományos webshop. A grafikus közösség kreatív munkái lehetővé teszik egyedi nyomtatott termékek előállítását, amelyek közvetlenül a vásárlókhoz jutnak el. Ezáltal összekapcsolják az alkotókat a vevőkkel, és egy szoros közösség épül ki.
Forrás: OTS