A Tech & IT kategória cikkei

WooCommerce, a WordPress webáruház

WooCommerce, a WordPress webáruház

A WordPress honlapoknak rengeteg előnye van. Ezek közül az egyik, hogy a weboldaladat egy bővítmény segítségével sok funkcióval rendelkező webshoppá alakíthatod. Ez a plugin a WooCommerce, amit sokan csak WordPress webáruházként emlegetnek.

Ha WooCommerce webáruház tulajdonos szeretnél lenni, akkor ez az írás neked szól! Sorra vesszük, hogy milyen lehetőségek közül választhatsz, majd pedig részletesen bemutatjuk a WooCommerce webshop bővítményt. Mi az? Hogyan működik? Milyen funkciók érhetők el rajta? Ezekre a kérdésekre is megadjuk most a válaszokat neked!

Hogyan lehet webáruházad?

A webshop készítésnek több alternatívája is létezik. Eltérő előnyökkel, hátrányokkal számolhatunk, döntésünktől függetlenül. Az egyik (könnyebb) a webáruház bérlés, a másik a webáruház készítés – WordPress honlap esetén – a WooCommerce használatával.

Webshop bérlés

A bérelhető webáruház egyik legnagyobb előnye, hogy olcsó az elindítása, hiszen nincs szükség egyedi funkciókra, megjelenésre, hanem választhatunk a rendszerben lévő lehetőségekből. További előny, hogy a rendszer (technikai és szoftveres) karbantartását az üzemeltetők végzik és ők garantálják a működését.

Ami viszont ellene szól, hogy korlátok közé szorítja a webáruházad lehetőségeit. Mire is gondoljunk pontosan? A bérelhető webshopok jellemzően úgy jönnek létre, hogy a programozók előre kifejlesztik a funkciókat amiket aztán minden webáruház tulajdonos használhat. Ezek vannak, ebből kell választani. Sablonok tekintetében szintén hasonló a helyzet. Úgy is mondhatjuk, hogy ugyanolyan webáruházakat hozhatnak létre a regisztrálók, amik megjelenésben és funkciókban szinte egy az egyben megegyeznek, nagyon hasonlítanak egymásra. Bár ránézésre nem teljesen ugyanolyanok, de kiérződik a hasonlóság. Gondolj csak például a Shoprenter vagy Unas webshopokra. Ránézésre meg lehet mondani az ottani webárshopok 90%-ról, hogy melyik rendszerben vannak.

Pro és kontra röviden:

Mivel a programozóknak nem kell minden induló weboldalhoz kódokat készíteniük, ezért a webáruház indítás gyors, a költségei pedig alacsonyak. További előnye, hogy átlátható, kiszámítható havidíjakat kell fizetned. Hátránya viszont, hogy ha fejlesztést szeretnél, az nehezen kivitelezhető és drága is (ha egyáltalán lehetséges). Ha teljesen egyedi kinézetet szeretnél a webshopodnak, az szintén nehezen kivitelezhető egy olyan rendszerben, ami a sémákra épül. Valószínűleg az általad fizetett csomagban lesznek olyan funkciók, amiket soha nem fogsz használni, mégis fizetned kell érte, mert a csomag része. Ha idővel úgy döntesz, hogy egyedi webáruházra vagy WooCommerce-re váltanál, akkor az megoldható majdnem minden esetben a megoldható, amennyiben export lehetőséggel a bérelt rendszer bír.

Egyedi webáruház készítés

A webshop bérléssel szemben az egyedi webáruház készítés is egy alternatíva lehet. Ez esetben a szakértő 0-ról fejleszti le, készíti el a webáruházat és minden felmerülő igényedre személyre szabott megoldást ad. Előnye, hogy a végeredmény (jobb esetben) 100% egyedi webáruház lesz, de mivel a programozó nem sémák szerint dolgozik, hanem egyedileg fejleszti ki a kódokat, ezért ez egy jelentősen költségesebb megoldás. Továbbá nehezebb fejlesztőt találni hozzá,(főleg jó fejlesztőt..) amennyiben ki kell egészíteni új igénnyel vagy módosításnál. Az is említendő, hogy mivel egyedi, így nem fog hozzá frissítés készülni, nem érkezik hozzá javítás. Ellentétben a CMS rendszerekkel, kevésbé fogják próbálni feltörni, noha ez nem azt jelenti, hogy biztonságosabb lenne, ez a fejlesztőn múlik.

Pro és kontra:

Az egyedi webáruház készítés legfontosabb előnye az egyediség. Még egy ugyanolyan weboldalba nem futsz bele, mert a szakember úgy készíti el. Vannak, akik 1-2 évig is biztosítják neked a folyamatos rendszer frissítéseket-javításokat (a saját rendszeréhez) és az időközben felmerülő hibákat is kijavítják, azonban ez nagyon ritka. Ha igényt tartasz rá, akkor időnként fejlesztési ötletekkel is előállnak, hogy mindig naprakész és a piacon versenyképes legyen a webshopod. Az egyedi webáruház hátránya viszont, hogy költségesebb, időigényesebb, ami azt eredményezheti, hogy kevesebb pénzed marad az oldalad hirdetésére, tartalmára és a látogatottságnövelésre. Természetesen, ha nagyobb összeget is rá tudsz áldozni, akkor számodra ideális megoldás lehet, hiszen jól specifikálható.

WooCommerce webáruház készítés

Végül, de nem utolsó sorban ott van a WooCommerce webáruház készítés, amit egyre többen használnak. Népszerűségét annak köszönheti, hogy ötvözi a webshop bérlés és az egyedi webáruház készítés előnyeit. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy rövid időn belül, hatalmas kiadások nélkül, jó minőségű, személyre szabott és jól célzott webshopod legyen.

Mi a WooCommerce?

A WooCommerce egy egyszerűen telepíthető, könnyen személyre szabható és bárki által könnyen kezelhető e-kereskedelmi platform (webáruház), melyet ingyenesen használhatsz. Csak egy WordPress weboldalra van hozzá szükséged, magára a pluginra, amit a bővítménytárból tudsz letölteni ingyenesen és némi semítségre. A bekapcsolását követően a weblapod kiegészül webshoppá, ahova fel tudod tölteni a termékeid (termékfotóidat, termékleírásokat tudsz hozzáadni, paramétereket megadni és az egyéb webáruház funkciók kosár, regisztráció, fizetés) is elérhetővé válnak. A WooCommerce-t a hivatalos WordPress fejlesztői készítik, fejlesztik, így ez garancia a működésre, biztonságra.

A WooCommerce alap rendszere az alábbi funkciókat biztosítja:

         Termékek feltöltése és kategorizálása, címkézése

A rendszerbe annyi terméket töltesz fel, amennyit csak akarsz (akár több tízezret is, szerver teljesítmény függő), megadhatod a leírásukat és engedélyezheted, hogy a vásárlók véleményezzék, értékeljék. Kapcsolódó termékajánlókat is hozzáadhatsz, upsell és crosssel is van beépítve (kosárnál megfelelő megjelenítéssel). Továbbá termékeket importálni is lehet tömegesen. Ezzel is könnyebben elérhetővé téve a termékeket a látogatók, vásárlók számára. Az árukészletet kezelést is tartalmaz, így az érdeklődők látják, hogy az adott termékből mennyi van raktáron. Ha elfogyott az összes, akkor a rendszer addig nem engedélyezi a vásárlást, amíg újra fel nem töltöd a készletet.

Lehetséges egyedi, 1db-os termékek megadása és eladása is. Továbbá termékvariánsok (például egy pólóból 4 szín és minden színben 5 méret) kezelése is felhasználóbarát módon megoldott, cikkszám kezeléssel. A terméktulajdonságok, attributumok segítségével fontos adatokat emelhetünk ki, adhatunk meg (például elektronikai terméknél a paramétereket) mely alapján kereshető, szűrhető lesz és további fontos információkat is megadhatunk ily módon, például összetételt, allergia megjelölést vagy bármi egyebet. Továbbá tudsz akciós árat megadni, sőt az akciós ár időtartamát is megadni automatizálni az akciót. A termékeket tudod kategóriákba rendezni, illetve címkéket tudsz adni hozzájuk, hogy könnyebben megtalálhatóak, rendezettek legyenek.

         Fizetési módok alkalmazása

Ahány vásárló, annyiféle fizetési igény merül fel. A WooCommerce webáruház e tekintetben is kiszolgálja az igényeket, ugyanis gyárilag beépítetten az utánvétes fizetéstől kezdve, a bankkártyás fizetésen át a PayPal rendszerig lehetőséget ad a fizetés lebonyolítására. Akár mindegyiket használhatod, hogy a vásárlóid úgy tudjanak fizetni, ahogy nekik a legkényelmesebb. A rendszert a magyar online fizetési szolgáltatókkal – például OTP Simple Pay, Barion, K&H, Stripe vagy Borgun – is össze tudod kapcsolni további bővítménnyel és a fizetés automatizálható.

         Rendelések nyomon követése

Amikor a vásárlók leadják a rendelésüket a webhopban, akkor nagyon fontos, hogy a weboldal üzemeltetőjeként nyomon tudd követni a rendelésüket. A WooCommerce erre is megoldást ad. A termék kiválasztásától, kosárba helyezésétől kezdve, a vásárlás megerősítésén át egészen a fizetésig és a termék leszállításáig követhető az eladás folyamata. A rendszer lépésről lépésre teljes mértékben automatikusan működik, amit egy igényeknek megfelelő webáruháztól el is lehet várni. A vásárlók email érresítéseket kapnak, a tulajdonosok pedig tudják kezelni a rendelések állapotát.

– Kuponok kezelése

A WooCommerce gyárilag rendelkezik kupon kezelővel. Akár 1 darabról vagy akár tömegesen felhasználhatóról, időkorláttal rendelkezővel, automatikusan generált vagy egy vásárlónak szánt kupon is legyen szó.

– Adókulcsok kezelése

Akár termékenként is megadható a megfelelő adókulcs kezelése és számítása. Amennyiben több országba értékesítünk, úgy az adott ország adóértékével fog a WooCommerce számolni és úgy fogja a bruttó árakat megjeleníteni, csupán be kell állítanunk. A hazai jogszabályoknak is megfelelő tud lenni.

– Szállítás, szállítási díjak, opciók, korlátozások

Többféle szállítási megoldást is kínálhatunk vásárlóinknak akár ingyenesen (személyes átvétel, x összeg felett ingyenes házhozszállítás). Ezeket korlátozhatjuk országokra, sőt akár városokra, irányítószámokra, létrehozva ezzel külön díjazású zónákat. Így nem fog olyan rendelés érkezni, amikor olyan címre kérnek kiszállítást, ahova amúgy nem lenne megengedett.

Bővítménnyel pedig hozzáadhatjuk a hazai futárcégeket, csomagpontos átvételi lehetőségeket is, ráadásul ingyenesen.

– Pénznem választás

Több pénznem közül választhatunk és a WooCommerce támogatja a HUF, vagy is magyar forint pénznemet is. Azonban alapértelmezetten csak egy pénznemet kezel, ám ez a legtöbb esetben elegendő. Bővítménnyel megoldható több pénznem kezelése is.

– Fizikális és digitális (letölthető) termékek

Megadhatunk fizikális, megszokott e-commerce termékeket, azonban ezen felül akár letölthető pdf-eket, ebook-ok is megadhatóak mint termék, melyhez a vásárló a fizetést követően automatikusan és azonnal, felhasználóbarát módon hozzáfér.

– Termékek méret és súly kezelése

Minden terméknél megadhatjuk a termék méretét és súlyát, amennyiben a szállításnál ez fontos tényező. Több bővítmény ezeket használja, például súly alapú szállítási díj automatikus megadásához.

– Statisztika

A vezérlőpult részében található egy menüpont, ahol részletes statisztikákat nézhetünk meg a vásárlásokról, termékekről WooCommerce webáruházunk teljesítményéről.

– Felhasználói fiók kezelés

A WordPress alap profilrendszerét a WooCommerce kiegészíti a szükséges elemekkel. Ilyenek a számlázási adatok mezői, a korábbi rendelések megtekintése, a digitális termékek letöltési lehetősége, a rendelések visszamondása és követése.

– E-mail értesítések, rendelési értesítők

A vásárlók a rendelésekről és azok státuszáról automatikusan e-mail értesítést kaphatnak.Plugin segítségével pedig jól célzott email marketing is megoldható.

– REST API és webkapcsolatok

A WordPress REST API-ját kiegészíti a WooCommerce a webáruházhoz kapcsolódó elemekkel, lehetőségekkel. Ez fejlesztőknek szánt funkció, mely számtalan lehetőséget ad a WooCoomerce összekötésére, kezelésére más rendszerekkel, például CRM, ERP megoldásokkal.

Leggyakoribb hazai WooCommerce kiegészítések

– Számlázás:

Mind a Billingo, mind a Szamlazz.hu rendszeréhez van kész, ingyenes plugin, illetve továbbiakhoz is elérhető. A megfelelő beállítások elvégzését követően akár a számla automatikus kiállítására, elküldésére is lehetőség nyílik. Így a számlázás automatizálható és pár kattintással megoldható a rendeléseknél.

– Feed lehetőség (Google Shopping, Árukereső xml)

A megfelelő bővítménnyel néhány kattintással készíthetünk folyamatosan frissülő úgynevezett feed-et, amit például a Google Shopping, Árukereső vagy Facebook Shop/Bolt igényel. Így ha a webáruházunkban módosítunk a terméken, termékeken, azok a változások automatikusan megjelennek idővel a Google Shopping (vagy további) hirdetéseknél is.

– Mérés, mérőkódok beszúrása

A legnépszerűbb mérési megoldás a Google Analytics, ahol nyomonkövethetjük az eladásokat, a kosárértékeket és mérhetjük webshopunk teljesítményét, ahol láthatjuk a gyenge pontokat. A WooCommerce rendelkezik hivatalos Google Analytics bővítménnyel, illetve hazai fejlesztő munkája az egyik legnépszerűbb Google Tag Manager plugin is. Mindkettő automatikusan ellövi a szükséges event-eket, hogy a vásárlásokat mérhessük és azon adatokat összeköthessük akár Google Ads kampányainkkal.

– Képoptimalizálás

A termékfotók jó minőségű, mégis kisméretű képek kell legyenek. Ezek optimalizálása a honlapod sebességét javítja és csökkenti a szükséges tárhelyméretet is. Ilyen például a Shortpixel, Imagify, Smush, TinyPNG, hogy néhányat említsünk a nagyobbakból. Ezek időt spórolnak nekünk, mivel akár óriási, nyers formájában is feltölthetjük a termékfotót, majd ezt automatikusan optimalizálja a kiválasztott WordPress bővítmény.

– Email marketing, elhagyott kosár

A WooCommerce-hez párosítható marketing pluginek, amik beállításával egy automatizált email marketing rendszert építhetünk ki, finomhangolhatunk. Akár hírlevélről, akár kupon küldésről, szülinapi kedvezményről lenne szó.

– Keresőoptimalizálás

Ez egy jóval bővebb téma. Több bővítmény közül is választhatunk, akár Rankmath, SEOPress vagy Yoast. A folytatásban utóbbiról lesz szó, ám ezen funkciók elérhetőek a másik kettő bővítményben is.

WooCommerce SEO, keresőoptimalizálás

Ugyanúgy, ahogy bármely más weboldal esetében, a WooCommerce webáruház létrehozásakor is nagyon fontos, hogy kellően optimalizálva legyen és minél jobb helyen legyen a keresők találati listáin. A keresőoptimalizálásnak, más néven SEO -nak különösen nagy jelentősége van.

A WooCommerce-ben korlátlan mennyiségben csoportosíthatod (kategorizálhatod) a termékeidet, mindegyik kategóriának külön címet és leírást adhatsz meg, mintegy kis landing oldalak. A jó kategorizálás és alaposan átgondolt leírások jelentős előnyt biztosíthatnak. Ezek megadására több lehetőséget is támogatnak a SEO pluginok, mivel a gyári WooCommerce nem rendelkezik önnáló keresőoptimalizációs kiegészítő funkciókkal. Ezek közül megemlítünk néhányat.

A Yoast SEO bővítmény

Egyik legnépszerűbb a Yoast SEO bővítmény. A pluginnak van egy ingyenes és egy fizetős változata is, de ellentétben a legtöbb bővítménnyel az ingyenes verzióban majdnem minden fontos funkció elérhető.

–  SEO analízis

A Yoast legfontosabb funkciója a SEO analysis, ami javaslatokat ad az aloldalak, bejegyzések tartalmi keresőoptimalizálásához. Azért ezeket vegyük inkább iránymutatásnak, mint szent írásnak.

–  Olvashatóság

A tartalom olvashatóságának kiemelt szerepe van a felhasználói élményben. Ez a beállítás segít olvashatóbbá tenni a szövegeidet, például figyel a mondatok, bekezdések hosszúságára és jelzi neked, ha nehezen olvasható vagy túl egybefüggő a tartalom.

–  Sarokkő tartalom

A legfontosabb bejegyzéseket, oldalakat megjelölheted, ezek lesznek a sarokkő (Cornerstone) tartalmaid. A Yoast ezekhez külön javaslatokkal szolgál.

–  Belső linkek

A bővítmény megmutatja, hogy hány belső linkje van az oldaladnak. Ez azért nagyon fontos, mert ha van landing oldalad vagy egy fontos aloldalad, akkor érdemes az oldal más részeiről linkelned. Termékeket pedig a blog cikkekben érdemes linkelni.

–  Honlap térkép, sitemap

Ez a funkció elengedhetetlen ahhoz, hogy a keresőmotorok könnyen fel tudják térképezni a weblapodat és annak minden aloldalát megtalálják. A weboldal térképet, angolul sitemap-et a Yoast automatikusan létrehozza és elérhetővé teszi a robotok számára.

A WooCommerce keresőoptimalizálás tekintetében (ár/érték arányban) magasan a többi megoldás – bérlés, egyedi fejlesztés – előtt jár, mivel nagyon jól automatizálható a SEO bővítményekkel. A bérelehető webshop rendszerek jellemzően erősen korlátozzák a lehetőségeidet a precíz SEO-zás tekintetében. Ha a teljeskörű keresőoptimalizálásra igényt tartasz, akkor a bérlést el kell engedned vagy alaposan választani. Az egyedi webáruházak esetében természetesen a szakember leprogramozza neked a szükséges SEO-s funkciókat, paramétereket, illetve minden egyéb optimalizáláshoz szükséges feladatot is elvégez, csak győzd kifizetni.

Előfordulhat, hogy a weboldal készítő nem foglalkozik optimalizálással, ez esetben fel kell venned a kapcsolatot egy SEO szakemberrel, aki ért hozzá és aki gatyába tudja rázni az egyedi fejlesztésű webshopod. Ez szintén magas költségekkel járhat.

WooCommerce sablonok

Ha egy széleskörűen, könnyen használható webshopot szeretnél létrehozni vásárlóidnak, akkor természetesen nem csak funkciókban, hanem kinézetben is fontos, hogy megfelelő legyen és jó UX-el rendelkezzen. Az oldalad kinézetét akár ingyenes, illetve fizetős sablonok telepítésével (és beállításával) teheted még vonzóbbá, hatékonyabbá. A modern WordPress sablonokat már úgy alakítják ki, hogy kompatibilisek legyenek aWooCommerce-el, azonban erről érdemes előre meggyőzödni. A sablon kiválasztása, megvásárlása előtt erről mindenképp tájékozódj a dokumentációból vagy a fejlesztőtől és olvass értékeléseket a sablonról! Sajnos sok sablon 1001 dolgot ígér, csak közben sok sebből vérzik.

Amire mindenképp ügyelj, az az, hogy reszponzív (responsive) legyen a választott sablon. A gyári (alap) WordPress sablonok és Woo sablon (Storefront nevű) garantáltan tablet és mobil barát megjelenést fognak adni.

Néhány oldal, ahol megtalálhatod a tökéletes sablont:

  • Hivatalos sablon repo: https://hu.wordpress.org/themes/search/woocommerce/
  • Themeforest: https://codecanyon.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce
  • Wpbeginner: https://ww.wpbeginner.com/showcase/best-woocommerce-wordpress-themes
  • Codeinwp: https://www.codeinwp.com/blog/free-woocommerce-wordpress-themes

WooCommerce webáruház ára

Itt elérkeztünk az egyik legfontosabb kérdéshez. A WooCommerce webshop rendszer szép és jó, na de mennyibe kerül? A jó hír az, hogy a rendszer használata ingyenes és az is fog maradni. Minden fontos funkciót tartalmaz, amik teljes mértékben kiszolgálnak egy újonnan induló webáruházat. A pluginokat bárki letöltheti a bővítménytárból anélkül, hogy fizetnie kelljen érte. Ha az alap, bővítményes verzió tökéletesen megfelel, akkor számodra a webshop fejlesztés nem fogja a pénztárcád vékonyítani.

Ha viszont az extrákra is igényt tartasz, akkor van lehetőség azok (prémium bővítmények) megvásárlására. Természetesen rengeteg ingyenesen elérhető WooCommerce kiegészítő bővítmény létezik, érdemes körbenézni az igényünk szerint. Csak példaként, az ingyenes verzióban tudsz adni kuponokat a vásárlóidnak, de ha azt szeretnéd, hogy ezeket a kuponokat ajándékutalványként vásárolhassák meg egymásnak, akkor ahhoz már egy fizetős kiegészítőre is szükséged lesz. Ugyanez a helyzet akkor is, ha egyedi rendelés státuszokat, értesítő e-maileket szeretnél. Az alap verzióval csak bizonyos mértékig tudod módosítani a levélsablont. Ha viszont fizetsz érte (megveszel vagy feltelepítesz egy plugint), akkor sokkal több a lehetőségek száma. Nagyon sokféle fizetős kiegészítő közül tudsz választani, a legtöbb 10-30.000 körül mozog és a vásárlás általában egy éves használatra jogosít fel, frissítésekkel, támogatással.

Szükséges fejlesztő hozzá?

Azzal is számolnod kell, hogy a WordPress és WooCommerce (plusz bővítmények és a sablon) esetén azzal, hogy időnként szükséges karbantartást, frissítést el kell végezned.

Amennyiben szeretnéd a WooCommerce webshopod igazán hatékonnyá tenni, új szintre emelni, akkor viszont szükséges lesz egy tapasztalt WooCommerce, WordPress fejlesztő segítségére. A sebesség optimalizáció és a magasabb biztonság visszahozza a befektetett összeget, amit fejlesztőre kiadunk.

Tényleg ingyen lehet webáruházam?

Azért ilyen kijelentést nem tennénk. Számolni kell olyan kiadásokkal mint jogi kiadások (például ÁSZF, adatvédelem), domain éves fenntartási díja, tárhely költségei és vegyük figyelembe azt is, hogy a saját időd is átszámolható anyagiakra, így arra is figyelni kell, hogy hány saját munkaórát teszel bele például a karbantartásra, frissítésre, utánajárásra fordított időt.

WooCommerce webshop készítés helyett rendelés?

Az alap tudással a birtokodban jóformán pár óra alatt össze tudsz hozni egy alap igényeket kielégítő webáruházat. Persze előfordulhat, hogy nincs időd szöszmötölni vele vagy egyszerűen nincs affinitásod hozzá és nem is akarod, hogy legyen. Ez esetben jó döntés lehet a WooCommerce webshop rendelése, ami tartalmazza az összes fontos funkciót, amire szükséged van. Ezt tudja számodra nyújtani a WooCommerce webáruház készítő, fejlesztő.

A WooCommerce webshopok ára igen széles skálán mozog. Az árajánlat nem csak a szolgáltatók egyéni árazásától függ, hanem attól is, hogy neked milyen elképzeléseid vannak és mennyire tartasz igényt az ilyen-olyan extrákra. Sajnos az a tapasztalat, hogy az induló webshopok néhány éven belül tönkre mennek, mert a tulajdonos nem megfelelő szakembert bíz meg webshopja elkészítésére (túlságosan alacsonyra teszi a megbízó a lécet, olcsóságnak pedig következménye lesz) és így az nem lesz hatékony, sőt még olcsó sem, mert másodjára meg kell csinálni rendesen. Aztán megy a találgatás, hogy miért nincs forgalom, miért nincs vásárlás.

Tervezni érdemes további elemekkel is. Így a marketinggel, például az oldal népszerűsítésére, a hirdetési eszközökre, online kommunikációra, hirdetésekre a közösségi csatornákon. Ahogy minden weboldal, a webáruház is csak akkor ér valamit, ha vannak látogatói és hatékony. Egy webáruház befektetés és így kell rá gondolni, hiszen jó eséllyel fél év alatt  vissza is hozhatja az árát, ha jól csináljuk.

Ezt mindenképp érdemes megfontolnod, amikor azon gondolkodsz, hogy mennyit költs a WooCommerce webáruházadra, fejlesztődre. Természetesen nagyon fontos, hogy az oldalad minőséget és profizmust sugalljon, minden funkcióval rendelkezzen és kinézetben is a toppon legyen. Ezt csak valódi tapaszt fejlesztő fogja tudni biztosítani neked. Ugyanakkor ehhez nem feltétlenül kell milliókat elköltened. Legyen inkább egy szerényebb, de látogatott, jól felépített és optimalizált webshopod, ami hatékonyan támogatja az értékesítésedet. Ne egy minden funkcióval felszerelt, csillivilli webáruházad, amiről hirdetések és online kommunikáció hiányában nem tudnak az emberek és a kutya se látogatja.

Bízunk benne, hogy sikerült átfogó képet adnunk a WooCommerce webshop rendszer előnyeiről, lehetőségeiről és részletesen bemutatni azt, hogy mikre érdemes odafigyelned a webáruházad létrehozásakor. Sok sikert!

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük