Változtatott stratégiáján a Temu
A Temu látványosan változtatott kereskedelmi stratégiáján: az online térben az hirdetések szinte teljesen eltűntek, és már nem találkozhatunk velük sem a Google, sem a Facebook felületein. Emellett a honlapjukon sem jelennek meg többé sürgető üzenetek. Az ilyen változásokat a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) üdvözli és előremutatónak tartja, amikor egy vállalkozás ilyen lépéseket tesz.
Az Economx megkereste a GVH-t ezzel kapcsolatban. A GVH elmondta, hogy jelenleg egy versenyfelügyeleti eljárás zajlik a Whaleco Technology Limited ellen, melyet március 13-án indítottak. Fontos kiemelni, hogy az eljárás még nem jelenti azt, hogy a vállalkozás bármilyen jogsértést elkövetett volna. Az eljárás célja a tények tisztázása és a feltételezett jogsértés bizonyítása.
A GVH három hónapot biztosít a vizsgálat lefolytatására, amely időtartamot két alkalommal, legfeljebb két hónappal meghosszabbíthatnak, ha szükséges. Fontos megjegyezni, hogy a nemzeti versenyhatóság mindig örömmel fogadja és előremutatónak tartja, ha egy vállalkozás az eljárás megindítása után felülvizsgálja kereskedelmi gyakorlatát, figyelembe véve a fogyasztók és a tiszta piaci verseny érdekeit.
A GVH hangsúlyozta, hogy ezek a lépések nem befolyásolják az eljárás során a tényfeltárásra vonatkozó kötelezettségeiket.
Korábban írtuk
Korábbi cikkünkben bemutatunk néhány Temu rendelést, ahol a acj458943 kuponkód felhasználásával 30%-os kedvezménnyel rendelhetnek a vásárlók az első rendelés során. A Temu ingyen rendelés még mindig elérhető Magyarország, igaz, jelenleg kb. 5000 Ft-os rendelési értékhatár felett használható fel.