Hogyan működik egy weboldalnál a rendszeres keresőoptimalizálás?
A Mindennapok kategória cikkei,  A Tech & IT kategória cikkei

Hogyan működik egy weboldalnál a rendszeres keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás során a SEO szakemberek folyamatosan azon dolgoznak, hogy az adott weboldal jobb helyezéseket érjen el a Google találati listáin. A munkához tartozik a szövegírás és az oldalra mutató linkek biztosítása is.

A SEO folyamatos munkát jelent, így a legtöbb szakember biztosít rendszeres csomagokat, havidíjas keresőoptimalizálás formájában. Ennek során az ügyfél rendszeres havidíjat fizet, amiért cserébe a weboldalának SEO-járól minden hónapban gondoskodnak.

Milyen buktatók lehetnek a havidíjas keresőoptimalizálás során?

A havidíjas keresőoptimalizálásnak is lehetnek buktatói, melyek közül a legfontosabbak:

  • nem megfelelő SEO tudással rendelkező szakember kerül kiválasztásra
  • a havidíjas keresőoptimalizálás során készült tartalmak rossz minőségűek, vagy nem relevánsak az oldal témájához
  • nem épül fel elég viszontlink az oldalhoz
  • a viszontlinkek nem releváns vagy jó minőségű szövegekbe kerülnek

Ahogy látható, a havidíjas keresőoptimalizálás két fő buktatója a linkek felépítéséhez és a szöveges tartalmak előállításához kapcsolódik. Ha ezek nem megfelelően kerülnek elvégzésre, akkor a SEO munka nagy valószínűséggel nem lesz sikeres.

a havidíjas keresőoptimalizálás része a statisztikák elemzése

Mennyi tartalmat kell elkészíteni a sikerhez?

Az elkészítendő tartalommennyiség függ az adott piaci szegmensben fennálló versenytől, a résztvevők SEO erőfeszítéseitől, és a Google folyamatos változásaiból. Már ebből is látszik, hogy a kérdésre nincs egyértelmű válasz, de alapszabály, hogy a több tartalom több SEO előnyt is ad. Ezt kell hozzáigazítani az ügyfél lehetőségeihez, így találva meg a legjobb megoldást.

Az adott tartalmaknál fontos az olvasók minél jobb kiszolgálása, így mindig a témához illeszkedő hosszúságot és tartalmat kell választani. Fontos a megfelelő fejlécek megléte, képek, formázások, belső- és külső linkek hozzáadása, melyek mind az olvasók teljes tájékoztatását segítik elő. Ha ezek a cikkek a megfelelő mennyiségben és minőségben kerülnek ki az adott oldalra, akkor minden esély megvan a havidíjas keresőoptimalizálás sikerére.

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük